З досвіду роботи

Я педагог: Працюю так, щоб кожен учень зрозуміти зміг:
він -  особистість, творча, неповторна,
що через терни зійде до зірок.
І на вершині успіху згадає вчителя,
 його урок, що поштовх дав для творчого польоту.
Моє педагогічне та життєве кредо:
Аби бути хорошим учителем, треба любити те, що викладаєш, і тих, кому викладаєш.
Мудра людина не робитиме іншим того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Мої переконання:
         Учитель повинен іти в ногу з часом;
         Кожна дитина – особистість;
         Кожен урок – це імпровізація, співпраця педагога і учня;
         Не зупинятись на досягнутому.
Науково – методична проблема, над якою працюю: Розвиток творчих здібностей на уроках біології.
Метою якого є:
         Вчити учнів здобувати міцні знання, уміння і навички;
         Формувати в них стійкі пізнавальні інтереси та життєво – необхідні компетентності;
         Формувати максимальну самостійність і наполегливість у розв’язуванні задач;
         Залучати учнів до самостійного пошуку інформації;
         Розвивати їх творчі здібності і при цьому обов’язково враховувати індивідуальний розвиток кожної дитини.

Використання творчих завдань на уроках біології значно підвищує ефективність навчання. Творче завдання - це завдання, при вирішенні якого необхідно знайти новий алгоритм розв'язання. Умови таких завдань безпосередньо не говорять про те, які знання знадобляться для їх вирішення, тому діяльність учнів спрямована на їх виявлення і підбір необхідних відомостей. При вирішенні таких завдань можуть знадобитися знання з різних розділів фізики, хімії, географії, екології і т.д. Основною ознакою творчого процесу служить відмова від традиційного підходу до інтерпретації існуючих даних.
Пропоную переглянути презентацію "З досвіду роботи вчителя біології" http://www.slideshare.net/lily_zbar/ss-66762708

Немає коментарів:

Дописати коментар