Я педагог:
Працюю так, щоб кожен учень зрозуміти зміг:
він - особистість, творча, неповторна,
що через терни
зійде до зірок.
І на вершині
успіху згадає вчителя,
його урок, що поштовх дав для творчого польоту.
Моє педагогічне та життєве
кредо:
Аби бути хорошим
учителем, треба
любити те, що
викладаєш, і тих, кому
викладаєш.
Мудра людина не робитиме іншим того, чого вона
не бажає, щоб зробили їй.
Мої переконання:
•
Учитель повинен іти в
ногу з часом;
•
Кожна дитина –
особистість;
•
Кожен урок – це
імпровізація, співпраця педагога і учня;
•
Не зупинятись на
досягнутому.
Науково – методична проблема,
над якою працюю: Розвиток
творчих здібностей на уроках біології.
Метою якого є:
•
Вчити учнів здобувати міцні знання, уміння і навички;
•
Формувати в них стійкі пізнавальні інтереси та життєво – необхідні
компетентності;
•
Формувати максимальну самостійність і наполегливість у розв’язуванні задач;
•
Залучати учнів до самостійного пошуку інформації;
•
Розвивати їх творчі здібності і при цьому обов’язково враховувати
індивідуальний розвиток кожної дитини.
Використання творчих завдань на уроках біології значно
підвищує ефективність навчання. Творче завдання - це завдання, при вирішенні
якого необхідно знайти новий алгоритм розв'язання. Умови таких завдань
безпосередньо не говорять про те, які знання знадобляться для їх вирішення,
тому діяльність учнів спрямована на їх виявлення і підбір необхідних
відомостей. При вирішенні таких завдань можуть знадобитися знання з різних
розділів фізики, хімії, географії, екології і т.д. Основною ознакою творчого
процесу служить відмова від традиційного підходу до інтерпретації існуючих
даних.
Пропоную переглянути презентацію "З досвіду роботи вчителя біології" http://www.slideshare.net/lily_zbar/ss-66762708
Немає коментарів:
Дописати коментар